VALTER TRAIL-DAS IST VALTER

Motka, 07.03.2021.

 

OSNOVNE INFORMACIJE:

Valter Trail je utrku proletera svih zemalja, svih onih koji se ne boje izazova. To je utrku za hrabre i odvažne, utrka na kojoj znojem i patnjom plačate svoj skojevski i proleterski identitet trail trkača, testirate svoje granice ali istovremeno opuštate i sva čula.

Valtera Trail se održava na dijelu rute Igmanskog marša kojom se Prva proleterska brigada krajem januara 1942. godine sa Romanije prebacila na oslobođene teritorije.

Na krilima pravih, istinskih vrijednosti trail trčanja sigurni smo da ćete na cilju osjetiti duh Valtera koji će vas u godinama koje dolaze stalno vračati na ovu stazu.

Das Ist Valter!!!

 

Ime utrke: Valter Trail

Organizator: Planinarsko društvo “Skakavac”

Kontakt organizatora: mob.: +38761975036,+38761838851,+38761449505,+38761474145, +387828084,+38763024698

e-mail: pdskakavacsarajevo@gmail.com

Datum: Nedjelja 07.03.2021.

Područje: Motke, Grabljivih njiva, Jošančkog potoka i Crnog vrha, Općina Vogošća, Bosna i Hercegovina

Staza: Ukupne dužine 13.55 kilometara sa 687 metara uzbrdice i 673 metara nizbrdice

Start : 07.03.2021. Planinarski dom Motka 10.00 sati.

Trajanje trke: 3.5 sati.

Cilj utrke: Planinarski dom Motka.

Nagrade: Nagrade sponzora i organizatora.

Potvrda prijava, podjela instrukcija za trku, startnih paketa i pregled opreme:

Petak, 05. mart 18.00 do 21.00 , subota 06. mart, od 12.00 do 16.00, Pub Asterix, Vogošća.

Nedjelja 07.03., na mjestu starta do sat prije same utrke.

Pravila trke: Svi takmičari dužni su pročitati i pridržavati se pravilnika Valter Trail-a koji možete naći na ovoj stranici.

 

Prijave i startnina:

Prijave za utrku: isključivo online na web stranici; https://gb3.ba/timing/trka/valter-trail-2021/

Krajnji datum za online prijave: 20.02.2021.

Nakon tog datuma moguće su prijave putem kontakt mail-a ili telefona organizatora, ali ne garantujemo da ćete dobiti službenu majicu trke, pa vas zato molimo da se prijavite na vrijeme.

 

Startnina:

Startnina za utrku iznosi: 30BAM, €16.00 EUR

Uplata startnine vrši se na slijedeći način:

Na žiro račun društva kod UniCredit Bank broj: 3387202234663014,

Na devizni račun za uplate iz inostranstva broj: IBAN:BA393387304839057622 SWIFT:UNCRBA22 UniCredit Bank,

U prostorijama društva u punom iznosu.

Plaćanja startnine su oslobođeni pobjednici prošlogodišnje utrke Valter Trail: Naida Avdić i Džemal Jašarević

Takmičare koji pošalju prijavu a ne uplate startninu do navedenog datuma smatrat ćemo odustalima

takmičari koji odustanu do 20.02.2021. dobit će povrat pola startnine ili mogu prebaciti istu za Valter Trail 2022.

Svi takmičari koji odustanu nakon 20.02. neće dobiti povrat startnine, ali mogu preuzeti startni paket i bon za obrok.

 

Prijava

 

Prijave na utrku idu isključivo preko web site-a; https://gb3.ba/timing/trka/valter-trail-2021/

Krajnji datum za online prijave: Subota, 20.02.2021. do 23:59h.

Nakon tog datuma moguće su prijave putem kontakt mail-a ili telefona organizatora, ali ne garantujemo da ćete dobiti startni paket, pa vas zato molimo da se prijavite na vrijeme.Nakon tog datuma moguće su prijave putem kontakt mail-a ili telefona organizatora, ali ne garantujemo da ćete dobiti službenu majicu trke, pa vas zato molimo da se prijavite na vrijeme.

Uplata startnine:

 

Startnina se uplaćuje na žiro račun društva kod UniCredit Bank broj:3387202234663014,

Devizni račun za uplate iz inostranstva. Broj:: IBAN:BA393387304839057622 SWIFT:UNCRBA22 UniCredit Bank,

U prostorijama društva, najkasnije do subote, 20.02.2021. u 23:59, u punom iznosu.

Takmičare koji pošalju prijavu a ne uplate startninu do navedenog datuma smatrat ćemo odustalima.

takmičari koji odustanu do 20.02. dobit će povrat pola startnine ili mogu prebaciti istu za Valter Trail 2022.

 

 

Pravilnik

1. ORGANIZACIJA

Planinarsko društvo Skakavac Sarajevo organizuje utrku Valter Trail-Das Ist Valter, djelomično samostalnu planinsku utrku u prirodnom okruženju.

 

2. OPĆE INFORMACIJE

Valter Trail je utrka koja se odvija uz bosanskohercegovačke puteve na stazi dužine 13.55 kilometra sa 687 metara uzbrdice i 673 metara nizbrdice. Utrka počinje u nedjelju, 07. marta u 10:00, Motka, Vogošća. Maksimalno trajanje: 3.5 sati.

 

3. USLOVI ZA SUDJELOVANJE

Biti potpuno svjestan dužine i specifičnosti događaja i perfektno spreman za isti.

Da se prije trke steče sposobnost za samostalnost na planini što omogućuje upravljanje problema uzrokovanih ovom vrstom staze:

Znati se suočiti, bez vanjske pomoći, sa klimatskim uslovima koji mogu postati teški za podnijeti zbog mikroklimatskih uslova (veče, vjetar, hladnoća, magla, kiša ili snijeg)

Znati kako upravljati, čak i ako se nađe izoliran, fizičkim ili mentalnim problemima koji proizlaze iz visokog umora, probavnih problema, mišićne ili zglobne boli, manje bolesti…

Biti svjestan da nije uloga organizacije da pomaže trkaču da prevlada te probleme i da za takvu aktivnost u prirodi sigurnost ovisi o sposobnosti trkača da se prilagodi problemima koji se susreću ili predviđaju.

Ove su utrke otvorene svima, muškarcima ili ženama, rođenim 2003. ili prije, članovima kluba ili ne.

Sudionici rođeni između 2003. i 2005. godine mogu sudjelovati samo ako daju pristanak roditelja, a mogu se prijaviti za tri utrke.

Svaki trkač izjavljuje svoje poznavanje i prihvata postojeće propise i slaže se da ih prihvati bez rezerve i promoviše etički pravilnik o događaju dostupan na: https://www.pdskakavac.ba/valter-trail

 

4. POLUAUTONOMIJA

Pojedinačni princip trkača u poluautonomiji je pravilo.

Poluautonomija se definiše kao sposobnost da se bude samostalan između dvije okrepe, ne samo na brani hrane, već i odjeće i sigurnosti, prilikom prilagođavanja naročito problemima koji su naišli ili predviđeni (loše vrijeme, fizički problemi, povrede …)

Ovaj princip je impliciran u sljedećim pravilima:

1. Svaki trkač mora imati svu svoju obaveznu opremu sa sobom u toku utrke (pogledati paragraf OPREME). Nosi ovu opremu u paketu predstavljenoj na trkačkoj grupi i ne smije se mijenjati tokom kursa. U bilo kom trenutku tokom trke, kontrolori mogu verifikovati torbu i njen sadržaj. Trkač je dužan prihvatiti ove kontrole na prijateljski način, uz rizik od isključenja sa utrke.

2. Okrepne stanice su snadbjevene hranom i napicima za konzumiranje na licu mjesta. Samo obična voda (isključujući druge napitke) je namijenjena za bocu ili dopunjavanje vrećica. Svaki trkač mora biti siguran da nakon napuštanja svake okrepe, ima količinu vode i hrane koja je neophodna da dođe do sljedeće tačke osvježavanja.

3. Lična pomoć se toleriše samo na tačkama osvježenja, u zoni koja je posebno rezervisana za ovu svrhu i uz saglasnost voditelja stanice. Ovu pomoć može osigurati samo jedna osoba, bez specifične opreme osim jedne vreće zapremine od najviše 30 litara. Ostatak osvježavanja je strogo rezervisan za trkače.

4. Zabranjeno je da bude praćen ili se slaže da bude praćen tokom cijelog ili bilo kojeg dijela trke od strane osobe koja nije prijavljena, van tolerancijskih zona naznačenih u blizini osvježavajućih mjesta.

 

5. PRIHVATANJE PROPISA I ETIKE UTRKE

Učestvovanje u trci Skakavac Trail podrazumijeva prihvatanje postojećih propisa i etike trke koji su dostupni na: https://www.pdskakavac.ba/valter-trail

 

6. PRIJAVA

Procedura prijave

Pobjednici Valter Trail 2020 su oslobođeni plaćanja startnine.

Plaćanje startnine: Do 20.02.2021.

Startnina iznosi: 30KM, €16.00 EUR

Startnina uključuje sljedeće:

Startni broj;

Planinski spasilački tim u slučaju povrede;

Pomoć i osvježenja tokom trke;

Trkački paket;

Hrana i piće po dolasku;

Finišerska medalja.

Procedura plaćanja:

Startnina može biti uplaćena putem žiro računa društva, deviznog računa društva ili u prostorijama PD Skakavac.

Maksimalan broj učesnika

Maksimalan broj učesnika za utrku je 200 trkača.

 

Odustajanje

Ako takmičar želi da otkaže svoju prijavu, poništenje mora biti obaviješteno putem e-maila na

skakavactrail@gmail.com.

Procedura nadoknade:

Poništenje do 20.02 2021. godine: 50% nadoknade (ili prebaciti u potpunom iznosu za Valter Trail 2022.).

Poništenje nakon 20.02 2021. godine: Bez nadoknade.

Razmjena startnih brojeva je zabranjena. Startnina se ne može prebaciti drugoj osobi.

Ako utrka bude otkazana zbog okolnosti koje su van naše kontrole do 15 dana prije trke, organizacija zadržava pravo da povrati 50% naknade za prijem. Ovaj procenat je izračunat da omogući organizaciji da pokrije dio nastalih troškova.

Ukoliko utrka bude poništena ili prekinuta zbog klimatskih razloga, ili iz bilo kojeg drugog razloga van naše kontrole, neće biti vraćene naknade za registraciju..

Otkazivanje registracije u slučaju povrede

U slučaju nehronostro-artikularne ili mišićne povrede trkača, jedinstveno u ovoj situaciji, nanesene nakon registracije i ne može se potpuno izliječiti do dana trke, organizacija preporučuje da povrijeđeni trkač ne preuzme nepotreban rizik i otkaže svoju registraciju za tekuću godinu i istovremeno podnese zahtjev za učešće u budućoj trci.

Svaki zahtjev za odlaganje mora doći do nas, uz kompletan medicinski izvještaj (detaljni izveštaj o povredi i rezultati rendgenskog pregleda koji potvrđuju dijagnozu) najkasnije do 20.02.2021. Svaki nepotpuni izvještaj će biti odbijen.

Zahtjevi će biti obrađeni najkasnije do 07.03.2021. Medicinski savjetnik će presuditi slučaj i njegova odluka je konačna.

Ako je mišljenje medicinskog savjetnika povoljno, trkač će imati koristi od prioritetne registracije za istu trku u budućnosti.

 

7. OBAVEZNA OPREMA

Obavezno je da sportisti sa sobom imaju sljedeću opremu, tokom cijelog trajanja trke:

osnovni komplet za prvu pomoć (flasteri, par sterilnih gaza, obloge, zavoji)

spremnik za vodu ili boce koje sadrže najmanje 0,5 litar tečnosti;

startni broj vidljiv za punu dužinu trke;

astrofolija

zviždaljka;

čaša za piće (u prostorijama za osvježavanje ne mogu se kupiti);

mobilni telefon je uključen, ali se čuva u nečujnom režimu;

odgovarajuća obuća

Obaveznu opremu trkač može nositi na sebi ili je držati u ruksaku.

Obavezna oprema će se provjeravati tokom preuzimanja stratnog broja, a nasumične provjere će se vršiti na stazi tokom trke.

Preporučljivo je nositi sljedeću opremu:

vjetrovka u slučaju loših vremenskih uslova u višim predjelima;

majicu dugih rukava;

kačket, kapa ili bandanna;

energetske pločice;

mala količina novca za moguću kupovinu hrane u planinskim skloništima i/ili prodavnicama u selima;

elastični zavoji.

Upotreba štapova je dozvoljena. Ukoliko se takmičar odluči da ih koristi, o istima mora voditi računa od početka do kraja trke. Takmičar mora nositi štapove na takav način da ne predstavlja nikakvu opasnost za druge trkače

 

8. STARTNI BROJEVI

Svaki startni broj se individualno predaje svakom trkaču na osnovu:

fotografskog identiteta,

trkačkog paketa i sve vaše obavezne opreme

Startni broj se mora nositi na grudima ili stomaku i mora biti trajno i potpuno vidljiv tokom čitave trke. Stoga mora biti postavljen iznad odjeće. Ime i logo sponzora ne smiju se mijenjati ni sakrivati.

Startni broj omogućava da koristite autobus, okrepe na utrci, kao i ostale resurse organizatora koji se nalaze na cilju utrke. Osim u slučaju odbijanja da se pridržavate odluke organizatora, startni broj nikada nije povučen, ali je deaktiviran u slučaju odustajanja.

Startni brojevi i paketi će biti podijeljeni u Sarajevu u sljedećem periodu:

• Petak, 05. mart 18.00 do 21.00 , subota 06. mart, od 12.00 do 16.00, Pub Asterix, Vogošća.

• Nedjelja 07. mart 2021., na startu sat vremana prije početka utrka.

 

09. REZERVNE TORBE

Svaki takmičar dobija sa svojim startnim brojem i torbu za lične stvari/opremu. Jednom kada je popunjena njegovim stvarima i zatvorena, torba se može odložiti neposredno prije početka na određenom mjestu i čuva se od 04.04.2021.

Torbe se vraćaju ili takmičaru ili njegovoj pratnji, jedino uz pokaz startnog broja. Torbe moraju biti preuzete po završetku utrke.

Organizatori definitivno neće slati torbe na kućne adrese takmičara. Torbe koje nisu preuzete do ovog roka bit će uništene iz higijenskih razloga.

Samo vrećice koje je obezbijedila organizacija će biti čuvane na startu/cilju. Štapovi se ne mogu odlagati unutar ovih vrećica.

Bilo koja pritužba u vezi sadržaja prilikom dolaska nije prihvatljiva. Preporučuje se da ne stavljaju vrijedne stvari u torbe

 

10. START UTRKE

Utrka počinje u nedjelju, 07. marta u 10:00, trkači su obavezni da budu minimalno pola sata ranije na lokaciji planinarskog doma Motka, Vogošća. Maksimalno trajanje: 3.5 sati.

 

11. RUTE

Kilometri nisu označeni. Takmičari se stoga striktno pridržavaju markirane rute i izbjegavaju uzimanje prečica ili sječenja dijelova rute. Svaki odlazak sa službene staze, osim što podrazumijeva diskvalifikaciju, biće lični rizik takmičara.

 

12. SIGURNOST I KONTROLNE TAČKE

Punktovi za prvu pomoć pozicionirani su na različitim mjestima tokom čitave staze. Ovi punktovi su u radijskoj ili telefonskoj vezi sa glavnim štabom. Tim za medicinsku kontrolu je prisutan tokom cjelog trajanja događaja u kontrolnom štabu trke.

Spasilačka mjesta imaju za cilj pružanje pomoći svima koji su u opasnosti sa dostupnim sredstvima koje je obezbijedio organizator.

Ako izgleda kao da je trkač u tegobi ili ozbiljno povrijeđen Vaša obaveza je da pozovete pomoć:

lično odite do tačke prve pomoći

nazovite kontrolera staze

pitajte drugog trkača da obavijesti članove prve pomoći

Suštinski je da svaki trkač pomogne bilo kome ko je u opasnosti i obavijesti tačku prve pomoći.

Ne zaboravite, zbog problema koji se odnose na životnu sredinu i vrstu događaja, prva pomoć će se možda morati čekati duže od očekivanog. Zbog toga vaša sigurnost zavisi od kvaliteta materijala koje imate u svom ruksaku.

Trkač koji pozove doktora ili spasitelja podnosi sebe upravi i obavezuje se da prihvati odluke interventnog tima. Od trenutka kada zdravlje trkača zahtijeva tretman putem intravenskog kapanja, trkač će obavezno biti isključen iz trke.

Članovi prve pomoći i doktori imaju pravo:

Isključiti iz trke (poništenjem startnog broja) sve takmičare koji se smatraju nesposobnim da nastave sa utrkom.

evakuisati na bilo koji način trkača za kojeg se smatra da je u opasnosti.

Hospitalizirati bilo koje trkače čije zdravstveno stanje to zahtjeva.

Izbor sredstava za evakuaciju i bolnice je odluka zvaničnika prve pomoći i doktora.

Troškovi koji nastaju usljed hitne pomoći ili evakuacije, plaća osoba koja je spašena, a koja je također odgovorna za sve troškove koji se odnose na njihov povratak sa područja do mjesta gdje su spašeni. Jedina alternativa je da trkač sastavi i predloži dosije njegovom osobnom osiguranju u datom roku.

Ako je iz bilo kog razloga nemoguće stupiti u kontakt sa štabom trke, možete pozvati službe za spasavanje direktno na brojeve koji su navedeni na BIB-u.

Svaki trkač mora ostati na označenom putu. Svaki trkač koji dobrovoljno napušta označenu stazu više nije u nadležnosti organizacije.

 

13. KONTROLA I OKREPNE STANICE

KONTROLA

Kontrola se vrši pri dolasku na okrepnu stanicu.

Neočekivana kontrolna mjesta postavljaju se na mjestima koja nisu za spasavanje i osvježenje. Njihovu poziciju organizacija nije saopštila.

Samo trkači koji imaju vidljiv i propisno kontrolisani startni broj imaju pristup okrepnoj stanici.

Obrok nakon trke se služi na cilju u planinarskom domu Motka, Vogošća.

Da bi se izbjeglo rasipanje plastičnih čaša za jednokratnu upotrebu tokom trke, svaki trkač mora da se opremi sa gumenim čepom sa minimalnom zapreminom od 15cl.

Svaki trkač koji je viđen da baca smeće izvan za to predviđenih mjesta će biti diskfalifikovan.

Kante za smeće su obezbijeđene u velikom broju na svakoj okrepnoj stanici i moraju se koristiti.

 

OKREPNE STANICE

Jedna okrepna stanica, Jošanički potok-8km

Kada napuštaju okrepnu stanicu, sportisti moraju imati dovoljno tečnosti i hrane da dođu do sljedeće stanice. Moguće je i korištenje planinskih skloništa i prodavnica duž rute, gdje će takmičari moći da kupuju hranu i piće.

14. MAKSIMALNO VRIJEME ZAVRŠETKA

Maksimalno vrijeme da se stigne do cilja je 3.5 sati.

Vremenski limit na 8. kilometru- 2 sata.

Takmičari koji do mjesta sa označenim vremenskim limitom ne stignu na vrijeme, biće zaustavljeni te im se neće omogućiti nastavak trke.

Medicinsko osoblje koje će biti raspoređeno dužinom staze imati će dozvolu da zaustavi i pregleda takmičare za koje procjeni da nisu sposobni za nastavak trke. Kako bi se zaštitilo njihovo zdravlje, takmičari moraju slijediti uputstvo medicinskog osoblja. U protivnom, biće trenutno diskvalifikovani.

 

Organizator će osigurati prevoz do cilja za sve učesnike koji odustanu zbog povrede, onima kojima medicinsko osoblje zabrani dalji nastup kao i onima koji probiju vremenski limit. Prevoz do cilja će se vršiti prema planu koordinatora trke nakon što odustane dovoljno osoba za popunu vozila osim ako situacija ne nalaže hitan transport. Svi takmičari koji odustanu van tačaka s kojih je moguće izvršiti prevoz, dužni su doći do prve naredne kontrolne tačke ili okrepne stanice odakle će vozilom biti transportovani dalje.

U slučaju loših meteoroloških uslova i/ili zbog bezbjednosti, organizacija zadržava pravo da zaustavi događaj u toku ili da promijeni vremenske limite.

15. POVREDA I REPATRIACIJA

Osim povrede, trkač mora napustiti trku na kontrolnim tačkama. Moraju upozoriti glavnu osobu na stanici koja će poništiti njegov startni broj.

Trkač zadržava svoju nevažeći broj jer je to i dalje njegov prolaz za prevoz, obroke…

O repatrijaciji će odlučiti vođa stanice, na osnovu sljedećih opštih pravila:

Trkači koji napuste drugu spasilačku ili osvježavajuću stanicu, ali čije stanje zdravlja ne zahtijeva evakuaciju, moraju se vratiti što je prije moguće svojim sredstvima na najbližu tačku repatrijacije.

Što se tiče osvježavajućih ili spasilačkih mjesta dostupnih automobilima ili pogonom na sva četiri točka.

Tokom zatvaranja stanice, organizacija može, u mjeri raspoloživih sredstava, repatrirati trkače koji su odustali i još uvijek prisutni na stanici

U slučaju nepovoljnih vremenskih uslova koji opravdavaju djelimično ili potpuno zatvaranje trke, organizacija osigurava repatrijaciju što je prije moguće od trkača koji su se povukli.

U slučaju napuštanja prije kontrolne tačke, neophodno se vratiti na prethodnu kontrolnu tačku i obavijestiti vođu stanice o napuštanju.

Ako tokom tog povratka trkač sretne čistače, oni su ti koji poništavaju njegov broj. Tada trkač više nije pod kontrolom organizacije.

 

16. MARKACIJE

Za bolji vid, markacije imaju dio bijelog reflektujućeg materijala koji će biti lako vidljiv.

PAŽNJA: ako više ne možete da vidite markacije, vratite se nazad!

Poštujući životnu sredinu, na stazama se neće koristiti farba, samo na asfaltiranim putevima.

Neophodno je da pratite staze sa markacije bez uzimanja prečica

 

17. CILJ

Kada završite sa trkom u određenom vremenskom roku, dobit ćete finišersku medalju.

 

18. DISKVALIFIKACIJA

Takmičar će biti diskvalifikovan uz poništavanje startnog broja ukoliko:

ne prođe kroz jednu od kontrolnih tačaka;

koristi prečice;

baca smeće dužinom staze tokom trke;

ne pomogne takmičaru u nevolji;

vrijeđa ili prijeti osoblju/volonterima;

koristi prevozno sredstvo tokom trke;

odbije pregled od strane medicinskog osoblja na stazi;

odbije provjeru obavezne opreme od strane akreditovanog osoblja na stazi;

nema čeonu lampu, vjetrovku, astrofoliju, spremnik/bocu za tekućinu.

Kazna će se primijeniti na licu mjesta.

 

19. ŽALBE

Svi prigovori moraju biti pisani i upućeni direktoru utrke u roku od dva sata od dolaska dotičnog trkača.

 

20. POROTA

Porota se sastoji od:

Relevantnih ljudi odabranih za svoje nadležnosti od strane predsjednika i direktora utrke

Porota je ovlašćena da donese odluku u vremenu kompatibilnom okviru imperativa trke o svim prigovorima koji su podneseni tokom događaja. Odluke će biti bez žalbe.

 

21. MODIFIKACIJE STAZE ILI VREMENSKIH BARIJERA; OTKAZIVANJE UTRKE

Organizacija zadržava pravo da u svakom trenutku modifikuje rutu i pozicioniranje tačaka spašavanja i osvježavanja, bez upozorenja.

U slučaju nepovoljnih vremenskih uslova (velike količine kiše ili snijega na nadmorskoj visini, veliki rizik od oluja …), početak se može odložiti samo za najviše nekoliko sati, nakon čega se trka otkazuje.

U slučaju loših meteoroloških uslova i zbog bezbijednosti, organizacija zadržava pravo da zaustavi događaj u toku ili da promijeni vremenske prepreke.

 

22. ŽIVOTNA SREDINA

Utrka će se dijelom održati u zaštićenom prirodnom parku sa prirodnim eko​sistemom. Od učesnika je stoga potrebno da u potpunosti poštuju životnu sredinu, posebno ne bacajući smeće, branjem cvijeća ili uznemiravanjem divljih životinja. Svako ko na stazi baci smeće biće diskvalifikovan sa trke. Da bi se smanjio loš uticaj na životnu sredinu, sportistima NISU date plastične čaše na okrepnim stanicama. Svaki sportista mora da nosi svoju čašu za piće ili bočicu za vodu, koja se može dopuniti na okrepnim stanicama.

 

23. PRAVA KORIŠTENJA MULTIMEDIJALNOG SADRŽAJA

Prilikom registracije na trku, takmičar sva prava u vezi sa korištenjem digitalnog zapisa koji prikazuje takmičara (fotografije, video materijal i ostalo), prenosi na organizatora trke.

 

24. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Prijavom na trku, takmičar oslobađa organizatora bilo kakve odgovornosti, bilo građanske ili kaznene, za štetu osobama i/ili njihovoj imovini uzrokovanu djelovanjem takmičara. Obrazac za oslobađanje organizatora možete preuzeti ovdje: Download

 

25. KONTAKT

Kontakt organizatora:

Mobile:+38761975036,+387 61 838 855, +38761449505, +38761474145, +387828084,+38763024698

e-mail: pdskakavacsarajevo@gmail.com

Staza

 

Staza utrke dužine je 13.55 kilometara sa 687 metara uzbrdice i 673 metra nizbrdice, kreće se rutom Igmanskog marša kojom se Prva proleterska brigada krajem januara 1942. godine sa Romanije prebacila na oslobođene teritorije. Start i cilj utke nalazi se u krugu planinarskog doma Motka. Staza ima jednu okrepno kontrolnu stanicu na 8-mom kilometre u Jošaničkom potoku.